فرهنگیگردشگری

حمایت شورای شهر از برگزاری هفته فرهنگی قم در شیراز و مشهد

ماشالله سعادتمند عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر قم در نظر دارد تا تبادل تجربه و تعاملات فرهنگی خود را در آینده در قالب هفته های فرهنگی قم در شهرهای شیراز و مشهد برگزار نماید

ماشالله سعادتمند در حاشیه آیین غبارروبی آستان مقدس حضرت امام موسی مبرقع با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی شیراز در قم، اظهار داشت: تفاهم نامه سه جانبه قم، مشهد و شیراز می تواند سرآغاز مبارکی در افزایش تبادلات فرهنگی شهرهای زیارتی شاخص کشور باشد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در قالب برگزاری هفته های فرهنگی می توان آثار هنری، رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی این سه شهر با تبادل تجربه روند رو به رشد و متعالی به خود بگیرد.

رییس شورای اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری از برپایی هفته های فرهنگی مانند هفته فرهنگی شیراز استقبال و حمایت می کند و نسبت به افزایش تبادلات فرهنگی در راستای اهداف مشترک تاکید دارد.

سعادتمند اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر قم در نظر دارد تا تبادل تجربه و تعاملات فرهنگی خود را در آینده در قالب هفته های فرهنگی قم در شهرهای شیراز و مشهد برگزار نماید.

وی در ادامه با اشاره به غبار روبی آستان مقدس حضرت امام موسی مبرقع علیه الاسلام، یادآور شد: این امامزاده جلیل القدر چهارمین حرم اهلبیت در ایران است و لازم است نسبت به تامین زیرساخت های لازم توجهات بیشتری صورت بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا