اخبار استان قمسیاسی

حضور پررنگ جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در فعالیت‌های سیاسی قم

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم از نقش اثرگذار و جریان ساز این جمعیت در انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قم پویا به نقل از روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم، دکتر رضا الهی عاملی در پایان نشست این جمعیت طی سخنانی اظهار داشت: راهبرد این جمعیت در دو انتخابات پیش روی کشور، ۴ اصل مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنی حقیقی کلمه و امنیت انتخابات است.

الهی عاملی درباره نقش جمعیت ایثارگران در کنشگری های سیاسی کشور گفت: این تشکل سیاسی که یکی از احزاب قانونی و خوش سابقه است، همیشه در خط انقلاب و طبق فرامین مقام معظم رهبری فعالیت کرده و در این انتخابات هم مانند گذشته پرقدرت و اثر گذار ایفای نقش خواهد کرد.

وی در این خصوص که جمعیت از چه نامزدهایی حمایت می کند گفت: در استان قم ما تابع خرد جمعی هستیم و به عنوان عضو شورای هماهنگی اصولگرایان طبق فرایندهای آن شورا عمل می کنیم؛ هرچند که اعتقاد داریم باید با یک ساز و کار منطقی به وحدت حداکثری نیروهای انقلاب دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات، امروز در کشور ما یک فریضه الهی است و همه آحاد جامعه بایستی برای اقامه آن تلاش کنند، خاطرنشان ساخت: چهار اصل تبیین شده توسط مقام معظم رهبری در آخرین سخنان خود در رابطه با انتخابات به عنوان مطالبات اصلی این جمعیت از مسئولان کشور مطالبه شده و برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم فرهنگ‌سازی و تلاش برای اقناع در جامعه به خصوص جوانان را از دیگر برنامه‌های راهبردی این جمعیت برشمرد و تصریح کرد: اینکه در کشور مشکلات اقتصادی و فرهنگی وجود دارد قابل درک برای همه اقشار مختلف است، ولی معتقدیم اصلی‌ترین راه حل این مشکلات حضور ملت در انتخابات برای تشکیل مجلسی قوی در کنار دولت قوی است تا گام‌های موثر و کاربردی برای برون رفت از معضلات برداشته شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا