اخبار استان قم

بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران در سوريه

شهادت هنر مردان خداست، کسانی که عمری را در گمنامی در راه خدا جهاد کردند تا پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران سرافراز و برقرار بماند. از آسایش خود و خانواده خود گذشتند تا ایرانیان در کنار خانواده‌هایشان با آرامش زندگی کنند. در آن سوی مرزها با دشمنان آب وخاک و فرهنگ و دشمنان هویت ایران اسلامی و خاصه با رژیم جعلی اسرائیل کارزار کردند تا آن‌چه بر سر غزه مظلوم آمد بر سر ایران مقتدر نیاید. این شهدا، برای پیروی از امام و رهبری و برای برپایی احکام اسلام رفتند و شهید شدند و کاری حسینی کردند و ما باید کاری کنیم تا احکام الهی که در راس آن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و اطاعت از رهبری عزیمان است، پیاده شود.
در برهه‌ی ضعف و رو به اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیستی و در ایام منتهی به ولادت مولی‌الموحدین حضرت علی علیه السلام، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران بویژه شهید علی آقابابازاده و شهید احمد کریمی که از دیار کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام بودند در حمله هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند تا لشکر آسمانی سید شهیدان جبهه مقاومت به وجود ستاره دیگری منور و مزین گردد.
امروز ما و به تعبیر حاج قاسم، ملت امام حسین علیه السلام با تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مکتب شهید سفر کرده، راسخ‌تر از همیشه به مسیر تعالی و رشد خود ادامه داده و در راه اعتلای ایرانی اسلامی به پیش می‌رویم.
به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان می‌گوییم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و با ولایت مطلقه فقیه، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) عهد و پیمان می‌بندیم که دست همه دشمنان را از دین ، آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه نماییم.

اول بهمن‌ماه ۱۴۰۲
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا