فرهنگی

قاسم میری رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک قم : فعالان صنف پوشاک به آموزش نیاز دارند

قاسم میری رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک قم 24 ساعت آموزش برای فروشندگان پیش از کسب پروانه را کافی نداست و گفت: صنف فروشندگان درباره لباس های نامتعارف و متعارف به آموزش های تخصصی نیاز دارند.

وی در گفتگو با پایگاه خبری قم پویا بیان کرد: بیشتر فروشندگان با اعلایم شیطان پرستی آشنا نیستند وقتی برای خرید البسته به پایتخت می روند چون نمی دانند که اعلائم ممنوعه چیست و چه نشانه هایی دارد بنا براین نادانسته پوشاک را خریداری می کنند و در واحد خود در معرض فروش می گذارند.

میری تصریح کرد: هم اکنون غالب فروشندگان پوشاک قم را بانوان تشکیل می دهند به همین علت برای جلو گیری از ضر ر و زیان فروشندگان بهتر است سازمان صمت فعالان صنف پوشاک را نسبت به نقشه دشمنان اگاه کند تا در هنگام خرید عمده پوشاک دقت به خرج دهند تا با خریدن لباس های نامتعارف یا مشکلات توزیع مواجه نشوند.

رئیس اتحایه فروشندگان پوشاک قم اظهار داشت: ما از صدا و سیما انتظار داریم بخشی از برنامه های خود را به اگاه سازی مردم در خصوص علائم فرقه ها و اعتقادات ضاله اختصاص دهد تا هم مردم وهم فروشندگان از خرید این دست لباس ها اجتناب کنند.

وی ایجاد شهرک تولید البسه های متعارف را یکی از ضروریات دانست و افزود: فروشندگان تمام البسه را از تولیدکنند گان داخلی خرید می کنند اما به نظر می رسد برخی از تولیدکنندگان به صورت زیر زمینی البسه نامتعارف تولید می کند به شخصه به چند ارگان و نهاد متولی نامه نوشتم و خواستار جلو گیری از فعالیت برخی از تولیدکنندگان عمده را داشته ام که در تولید لباس های ممنوعه نقش داشته اند.

میری بیان کرد: در قم 2 هزار 300 واحد صنفی پوشاک فعالیت می کنند که 300واحد صنفی فاقد پروانه هم فعالیت می کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا