فناوری اطلاعات

افزایش نارضایتی مردم از عملکرد شرکت پست قم

به گزارش پایگاه خبری قم پویا، روزانه شکایات متعددی از سوی مردم قم به دلیل عملکرد ضعیف شرکت پست قم در شبکه های اجتماعی و فضای حقیقی مطرح می شود.

عمده ترین دلایل این نارضایتی شامل تاخیر در تحویل پست ها و مدارک، انباشت کارت های سوخت و مدارک وسایل نقلیه، عدم ارسال پست های سفارشی، هزینه های بالای پست و مراجعه مردم به پست بجای مراجعه بموقع ماموران پست به مردم است.

این موارد منجر به آسیب به کسب و کارهای مجازی و آنلاین شاپ ها نیز شده است. و این سوال مطرح می شود که آیا چنین مواردی مصداق شانه خالی کردن از وظایف ذاتی و کم کاری در یک اداره کل نیست!؟

به گفته کارشناسان، کمبود نیروی انسانی، تجهیزات ناکافی، حجم بالای مرسولات، بی نظمی و نقص در برنامه ریزی از دلایل اصلی این مشکلات به شمار می رود.

مسئولان شرکت پست قم باید با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت بهتر، شکایات مردم را کاهش دهند.

گفتنی است، تمامی مخاطبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات به آدرس www.195.cra.ir شکایات خود را به همراه مستندات، در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ثبت و پیگیری کنند.

امیدواریم با رسیدگی به شکایات مردم و بهبود عملکرد شرکت پست قم، مشکلات مطرح شده رفع شود و خدمات پستی در قم به بهترین شکل ارائه شود و قم پویا آماده پاسخگويی اداره کل پست قم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا