گزارش اختصاصی

ورود کارگروه بهداشت و درمان به قصورات پی در پی دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش پایگاه خبری قم پویا، در نشست کارگروه تخصصی بهداشت و درمان دکتر امیرآبادی فراهانی که با حضور حمید اورعی، مشاور وزیر و مسئول دفتر کارگروه‌های مشورتی و نظارتی برگزار شد، معضلات و مشکلات مدیریتی حاکم بر دانشگاه علوم پزشكي قم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مسئول دفتر کارگروه‌های مشورتی و نظارتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، یک نظام دینی است گفت: ماهیت این نظام اقتضاء می­کند که از بالاترین تا پایین ترین سطوح مدیریتی همگی با فساد اداری و اقتصادی و تبعیض مقابله کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نظارت مردمی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی یکی از مهم‌ترین وظایف کارگروه‌های مشورتی و نظارتی می‌باشد، افزود: با توجه به گزارشات و نارضایتی‌های شهروندان که ناشی از ضعف مدیریت در راس دانشگاه علوم پزشکی قم است، می طلبد بیشتر از گذشته در راستای رضایت مردم و ارائه خدمات مطلوب تلاش و کوشش کنیم.

اورعی با تاکید بر خستگی ناپذیری اعضاء کارگروه در خصوص ضعف مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: سلامت مردم شوخی بردار نیست و باید هر چه سریعتر تکلیف این دانشگاه روشن شود.

مسئول کارگروه های مشورتی و نظارتی دکتر امیرآبادی فراهانی در انتها به اعضای کارگروه بهداشت و درمان توصیه و خاطرنشان کرد: با سازماندهی جدید و منسجم تر در لایه های مختلف ستاد و صف دانشگاه علوم پزشکی در دفاع از حقوق مردم فعالیت کنید و بدون توجه به حاشیه سازی ها با جدیت بیشتر پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشید و هر گونه ترک فعل و کوتاهی در حق مردم را گزارش کنید.

مجتبی روحانی نژاد
خبرنگار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا