گزارش اختصاصیورزشی

بهره برداری از چمن مصنوعی شهید ابراهیم هادی؛ افزایش خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان قمی

در مراسمی که روز چهارشنبه با حضور چهره های فرهنگی ورزشی و مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، چمن مصنوعی شهید ابراهیم هادی به بهره برداری رسید.

در این مراسم که جمع کثیری از کودکان و نوجوانان قمی حضور داشتند، حجت‌الاسلام شعبان‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی نور، سازمان تبلیغات کودک و نوجوان استان شده است، گفت: ماموریت این مجتمع کودک و نوجوان است و هدف‌گذاری بر این اساس خواهد بود.

وی افزود: قرار است تا سه سال آینده ده درصد از دانش‎آموزان متوسطه استان قم که حدود چهارده هزار نفر می‌شوند به طور پیوسته مخاطب این مجتمع باشند.

شعبان‌زاده با بیان اینکه مجتمع نور یک ماموریت استانی و یک کارکرد محلی دارد، اظهار داشت: قرارگاه نوجوانی استان قم، جهت شناسایی تشکل‌های استانی و مربیان حوزه کودک و نوجوان و همچنین دانش‌آموزان منتخب استان قم، برای هم‌افزایی ایجاد شده است.

وی ضمن تشکر از پیگیری‌ها و اقدامات بنیاد علوی برای تأمین هزینه های این پروژه، اضافه کرد: محل این قرارگاه مجتمع نور است و همه زیرساخت‌های این مجتمع در راستای پاسخگویی به نیازهای کودکان و نوجوانان در حال تغییر است.

در ادامه مهدی قربانی‌ کرم مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی استان قم با اشاره به اقدامات این مجموعه در سطح شهر قم، گفت: بنای ما این است در مدارس، مساجد و خانه‌های بهداشت و محلاتی که نیاز به زیرساخت دارند، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره بودجه 8 میلیارد ریالی احداث این زمین چمن، افزود: یکی از برنامه‎های ما تأمین هشت زمین چمن به همین شکل در سایر محلات هدف شهر قم می‌باشد.

در انتهای این برنامه که محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشت، یک مسابقه فوتبال با شرکت حاضرین برگزار شد.

سید حسن روشنایی
خبرنگار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا